10 ефективних технологій формування позитивного іміджу ділової людини "

10 ефективних технологій формування позитивного іміджу ділової людини "

Здрастуйте, шановані читачі блогу! Формування іміджу - це перше, чим зобов'язана зайнятися людина, яка вирішила реалізувати себе і отримати визнання. Воно грає начебто непомітну на перший погляд, але насправді дуже значиму роль. Наполеглива праця, уміння справлятися з труднощами, вести переговори, удачливість і креативні ідеї не завжди є запорукою успіху. Іноді відбувається так, що послуги або товар надаються на кращому рівні і відмінної якості, але клієнтів немає, і вести спільно бізнес ніхто не хоче.

Зміст:

  • Технології формування іміджу
  • Самопізнання
  • Колірна гамма
  • Психологічний портрет
  • Діловий костюм
  • Сценічний костюм
  • Здоровий спосіб життя
  • Публічність
  • Стриманість
  • Спілкування
  • Самоудосконалення
  • Висновок

І якщо віднестися до цього питання серйозно, то проблема з наявністю партнерів або споживачів зникне повністю. Імідж згодом працюватиме на вас. І сьогодні я поділюся основними технологіями і секретами, які допоможуть створити образ ділової людини.

Технології формування іміджу

Самопізнання

Спершу слід вивчити себе. Тобто, професійні навички, зовнішні дані, ресурси, можливості і обмеження. Підійдіть до цього питання об'єктивно, а іноді і критично. Тому що завдання полягає в тому, щоб ваші переваги не виявилися осторонь, а були помітні з першого погляду навіть дилетантові в питаннях бізнесу. Засобів для самопізнання маса, починаючи з тестів і опитувачів, і закінчуючи мозковим штурмом з блокнотом в руках. Підійде і збір зворотних відгуків від оточення, бажано близьких або авторитетних для вас.

На додаток до всього, можете пройти тест на ваш потенціал і успішність.

Колірна гамма

Кольори викликають різний вплив на людей. Наприклад, червоний є таким, що збуджує, і він не буде доречним, наприклад, для реклами розслабляючого масажу. Визначте, що саме ви хочете транслювати клієнтам, і які почуття викликати при знайомстві.

Якщо бажаєте показати, що ви лідер, а надійність і стабільність - основні риси вашої вдачі, вибирайте сірий колір. Він вважається нейтральним, але при цьому вказує на професіоналізм і ділові якості. Фіолетовий - колір креативності, а зелений - розвитку.

Але враховуйте особисті особливості, щоб вибрана колірна гамма не спрацювала проти вас. Людина виглядає органічно і на своєму місці, якщо йому подобається його образ, і він почуває себе комфортно.

Психологічний портрет

Помічали, що у близнюків зазвичай різний характер, незважаючи на ідентичну зовнішність? І тоді справляти враження вони будуть різне, і стосунки з кожним будуватимуться по-різному. Хтось м'якший, хтось жорсткіший і напористіший. З кимось простіше спілкуватися, а від когось хочеться триматися чимдалі.

Подумайте над тим, які ключові характеристики найбільш актуальні у вибраній професії. Чи є присутніми вони у вашому внутрішньому устрої особи? Темпераменті? Інтровертові складно займатися активними продажами, оскільки тривога і опір при кожному новому контакті зашкалює, а це позбавляє сил і енергії. Чим ви можете притягнути увагу, що вам вдається краще всього?

Склавши свій психологічний портрет, вчитеся відображати зовні свої переваги за допомогою міміки, жестів і інтонації. Щоб вас можна було відрізнити навіть від близнюка, якщо такий є. По ході і з далекої відстані. Детально про процес невербального проектування потрібної інформації ви дізнаєтеся тут.

Діловий костюм

Попри те, що сучасне суспільство пропагує свободу, у діловому світі цінується уміння дотримуватися меж. І шанувати правила, створені ще предками. Я маю на увазі необхідність виглядати охайно, офіційно, враховуючи нові модні тенденції. Якщо раніше костюм зобов'язаний був бути зшитий так, щоб аж до міліметрів відповідати тому, як повинен «сидіти». Те зараз дозволяється внести невеликі корективи, щоб було комфортніше. Наприклад, можна обійтися сорочкою і піджаком, іноді і без нього, замість обов'язкового костюма трійки. Зовнішній вигляд - візитна картка, тому підбирайте одяг так, щоб справляти тільки приємне враження.

Сценічний костюм

У світі бізнесу не особливо цінується м'якість і ранима, а не кожен бізнесмен здатний похвалитися своєю рішучістю і безстрашністю. Тому відноситеся до своєї соціальної ролі, як до «сценічного костюма», щоб зберігати вірність своєї ідентичності, і при цьому досягати намічених цілей. Якщо любите яскравий одяг і спортивний стиль - дозволяйте собі розслаблятися, але удома, під час відпустки, вихідних.

Здоровий спосіб життя

Особи, які піклуються про себе, правильно живляться і займаються спортом - привертають увагу. Вони показують, що мають сильну волю, а також багатирське здоров'я, щоб протистояти стресу і долати труднощі. Та і набагато приємніше співпрацювати з людиною, у якої підтягнута спортивна фігура, і рум'янець на щоках, чим з володарем пивного животика, що страждає на щедре потовиділення із-за зайвої ваги. Перейдіть по цьому посиланню, там є ділові поради про те, як почати вести здоровий спосіб життя.

Публічність

Впродовж дня у вас може бути багато перетинів з людьми, знайомств і ситуацій, де вимагатиметься кмітливість і винахідливість. І соромливість, невміння зв'язати пари слів, яким би генієм ви насправді не були, створить неприємне враження, яке відобразиться на іміджі. Удосконалюйте свої навички в мистецтві публічних виступів, можливо, вам не раз доведеться презентувати свої послуги, відстоювати і аргументувати свою точку зору і інше.

Стриманість

Приховувати і пригнічувати емоції дуже шкідливо для здоров'я. Але якщо демонструвати наявність проблем і складнощів своїм настроєм, оточення порахує, що справи у вас йдуть не так, як очікувалося, тобто довіряти вам, як професіоналові, не коштує. Негативні емоції, тривогу і злість розміщуйте у безпечних умовах, в крайньому випадку, ділитеся переживаннями з близькими людьми, які в силах зберегти конфіденційність, утримавшись від пліток.

Так що, незважаючи на те, як складається кар'єра, важливо випромінювати упевненість і доброзичливість. І навіть якщо невдачі будуть очевидні, клієнти і партнери спиратимуться на вашу упевненість в тому, що це усе тимчасово, і ви знаєте, що робити. Для поліпшення ефекту вивчите хитрощі, які допоможуть в цьому. Ви знайдете їх тут.

Спілкування

Під час розмови з ким-небудь намагайтеся ретельно підбирати слова, щоб не виникало сумнівів, як у вашому рівні виховання, так і в наявності високого інтелекту. Тому відмовіться від нецензурної лексики і різких висловлювань. Навіть якщо зіткнетеся з критикою, ввічливі відповіді з позитивним смисловим навантаженням допоможуть впоратися із запереченнями. Детальніше про те, як поводитися в таких ситуаціях, ви дізнаєтеся, натиснувши сюди.

Будьте короткі у своїх висловлюваннях, не варто перевантажувати співрозмовника великим об'ємом інформації. Так він перестане розуміти, що саме ви намагаєтеся йому донести. За винятком випадків, коли потрібно впливати на його психіку. З метою переконати або схилити до своєї точки зору, отримавши від нього згоду. Ця маніпуляція доречна тільки з тими, з ким ви не припускаєте подальших зустрічей. Так що будьте обережні.

До речі, про мовний етикет ви можете шанувати тут.

Ділове Листування також вимагає уваги. Перед тим, як відправити електронний лист або повідомлення, прочитайте кілька разів текст. Це необхідно для того, щоб зрозуміти, з якою інтонацією воно може бути інтерпретоване. Подвійні послання, не повністю розкрита тема, граматичні помилки або навіть просто друкарські помилки зіграють вирішальну роль. І зовсім не позитивну.

Самоудосконалення

Ніколи не зупиняйтеся на досягнутому, а тим більше, в розвитку. І навіть якщо ви є адвокатом, проходження курсів самооборони або надання першої медичної допомоги зайвими не будуть. А ви справлятимете враження різнобічної людини. Але найбільш важливо відвідувати семінари, тренінги і конференції. Звичайно ж, присвячені безпосередньо вашій сфері діяльності. Там ви зможете обзавестися корисними зв'язками і підвищити кваліфікацію. А також візьмете на озброєння прийоми і техніку колег, які досягли бажаного вами рівня.

До речі, ось рекомендую усім провести ось це невелике тренування. Називається «Руйнівник перешкод». З її допомогою ви зможете прибрати внутрішні перешкоди на шляху до досягнення своїх цілей.

Висновок

А на сьогодні все, шановані читачі! Будьте природними і проявляйте повагу до співрозмовника, навіть якщо він вам не подобається. Виконуйте вищезгадані рекомендації, старанно працюйте над собою, і з часом ви сформуєте імідж ділової людини, професіонала у своїй сфері. Успіхів вам і звершень!

Матеріал підготувала психолог, гештальт-терапевт, Журавина Аліна.

[5713] [1]

0

[5713] [1]

[5713] [1]

"


Надрукувати