Як стати пунктуальною людиною у будь-яких обставинах? "

Як стати пунктуальною людиною у будь-яких обставинах? "

Здрастуйте, шановані читачі блогу Валерія Харламова! Пунктуальна людина - це людина, яка уміє правильно розставляти пріоритети, управляти своїм часом і цінувати його. Він поважає межі інших людей, чому намагається не порушувати їх, примушуючи чекати себе. У нього високий рівень самооцінки і він хоче зберегти не лише стосунки з оточенням, але і свою репутацію. Але чи так просто завжди приходити вчасно? Деяким людям це дається занадто складно, тому сьогодні ми розглянемо способи, за допомогою яких ви станете більше дисциплінованими.

Зміст:

  • Коротка характеристика непунктуальних осіб
  • Типологія
  • Дедлайнер
  • Виробник
  • Розсіяний
  • Раціоналізатор
  • Халявщик
  • Пестун
  • Бунтар
  • Топ методів підвищення своєї дисципліни
  • Гроші
  • Стереотипи
  • Наслідки
  • Попередня підготовка
  • Переведення годинників
  • Аналіз
  • Відновлення
  • Плануйте свій день
  • Придбайте собі годинник
  • Тренуйте свою інтуїцію
  • Висновок

Коротка характеристика непунктуальних осіб

  • Знаєте приказку про те, що біда не приходить одна? Так от, практично все хронічні «опоздуны» є прокрастинаторами. В принципі, все сходиться - вони відкладають до останнього, займаючись абсолютно абстрактними справами, а потім похапцем починають збиратися, бігти, мчатися, а у результаті - спізнюватися. Детальніше про прокрастинации шануйте тут.
  • Знаходяться в постійному пошуку адреналіну, щоб хоч трохи, але «полоскотати» собі нерви, оскільки нудьга і рутина повергають їх в депресію.
  • Їм складно тривало концентрувати увагу, оскільки реагують на щонайменші подразники і стимули, а це, як ви знаєте, не завжди добре під час виконання робочих обов'язків.
  • Високий рівень оптимізму. Так, в порівнянні з особами, які приходять вчасно і прораховують кожну хвилину, «опоздуны» сподіватися на диво, що, приміром, щось станеться чарівне, і вони встигнуть за 10 хвилин доїхати з одного кінця міста в інший.
  • Деякі відрізняються зарозумілістю, іноді спізнюючись навмисно, щоб підвищити свою значущість. Уявну. Оскільки, окрім роздратування, інших щирих почуттів не викликають. Але такий індивід прямо-таки упивається думкою, що велику кількість людина не починає нарада без нього незамінного і важливого. Вони складають невеликий відсоток серед інших, що приходять пізніше призначеного часу. Що, звичайно ж, не може не радувати.
  • У непунктуальних людей серйозні проблеми з самоконтролем, що означає, вони схильні як ніхто інший різним залежностям, нехай те алкоголізм, паління, переїдання, игромания і інше.
  • Випробовують масу тривоги, хвилювання і занепокоєння, оскільки, в основному, щиро бажають змінитися і перестати заподіювати незручності. А ці переживання викликають складнощі із здоров'ям.

Типологія

Існує жартівлива типологія осіб, яка пояснює причини запізнень.

Дедлайнер

Така людина просто не здатна «узяти себе в руки» і змусити себе щось зробити, якщо в запасі у нього велика кількість часу. Гостроту відчуттів йому надає розуміння, що станеться катастрофа, ось-ось, дуже скоро, якщо він не збереться і не вчинить диво, виклавшись на 100%. Це йому необхідно, щоб позбавитися від нудьги, та і стабільність, поступовість його лякають.

Виробник

Намагається ефективно розподілити кожну хвилину своєму життю, так би мовити, «впихаючи невпихуемое», тому що величезне задоволення йому доставляє момент, коли він викреслює ще одне завдання зі свого величезного списку справ. Один мінус - він не уміє реально оцінювати кількість часу, який необхідно витратити на виконання якого-небудь завдання, чому і «страждає».

Розсіяний

Думаю, особливо пояснювати не треба. Світ навкруги, або ж власні думки поглинають його настільки, що він не то що відволікається, а прямо-таки іноді «випадає» з реальності, повністю занурюючись в причину свого інтересу.

Саме тому зазвичай не знає, де лежать його ключі, втрачає телефон, забуває парасольки і пакети з покупками. Так що, нічого дивовижного в тому, що він витісняє інформацію про майбутню зустріч, згадуючи і спохвачуючись в самий останній момент.

Раціоналізатор

Не любить пояснюватися, і звик звалювати провину на обставини, інших людей і навіть природні явища. Йому, такому відповідальному і обов'язковому, завжди хтось або щось заважають, тому цілком імовірно, що ви навіть не почуєте вибачень за те, що витратили годину на очікування його такого безневинного.

Халявщик

Начебто і розуміє, що вже порядком набрид своєю безвідповідальністю, але постійно розсипається у вибаченнях, при цьому стабільно спізнюючись на кожну зустріч. Іноді намагається видати себе за жертву, пояснюючи, що розуміє свої помилки, але при цьому не в силах впоратися з ними.

Пестун

Людина з дуже низьким рівнем самоконтролю. Своєю поведінкою може нагадувати велику дитину, якій хочеться займатися тільки тим, що подобається, і при цьому не нести відповідальності за свою поведінку і вчинки.

Бунтар

Борець з системою, чомусь вирішив, що саме таким чином може проявити свою силу, волю і могутність.

Топ методів підвищення своєї дисципліни

1. Гроші

Що може бути кращою мотивацією, ніж страх втратити свої гроші? Звичайно ж, можливість їх примноження. Візьміть за правило, що за кожну хвилину ви відкладатимете в скарбничку певну суму грошей. З часом це допоможе вам стати більше структурованим і дисциплінованим, плюс приємний бонус - сума, що накопичилася, яку можна витратити на подарунок, собі улюбленому і пунктуальному.

Якщо ж цей метод не особливо вас надихає, пропоную, при запізненні на зустріч, будь то ділову, або дружню, сплатити вечерю того, кому довелося вас чекати. Або ж просто вручити йому певну суму. Кілька разів, втративши гроші із-за безвідповідальності - ви станете більше організованими. Та і придбаєте славу людини, що уміє цінувати не лише своє, але і чужий час.

2. Стереотипи

Перегляньте стереотипи, що склалися, ось просто виписавши основні на папір і переосмисливши. Якщо вам прощалися більшість проступків, коли ви були маленькими, то це не означає, що світ поводитиметься так само, як і ваші близькі люди.

Якщо одного разу до роботи ви добралися хвилин за 10 - це прекрасно, особливо, якщо зазвичай дорога займає 25 хвилин, але відміряйте краще час із запасом, який більше відповідатиме реальності.

3. Наслідки

Напишіть усі негативні наслідки і обмеження, які виникли внаслідок цієї звички. Наприклад, вас тривалий час не підвищують на роботі? Якщо ви зберетеся і покажете, на що здатні, можливо, вам більше довірятимуть.

Чи з коханою людиною на цьому фоні постійні конфлікти? Тепер ви краще ладнатимете і житимете спокійніше. Виконавши цю вправу, представте себе років через 10, все що також постійно спізнюється скрізь. Чого ви добилися? Що маєте? Чи є поруч близькі і цінні люди?

4. Попередня підготовка

Ви значно заощадите час з ранку на збори, якщо заздалегідь, ще увечері підготуєте одяг і обід. Про сніданок, до речі, також можна потурбуватися, існує маса варіантів, коли кашу або пластівці заливають, приміром, йогуртом з фруктами, і залишають настоюватися на усю ніч. Зберіть необхідні документи, перевірте портфель дитини і так далі

5. Переведення годинників

Існує ілюзія, що якщо перекласти годинник хвилин 10 вперед, людина приходитиме скрізь вчасно. Ілюзія - тому що у такому разі особа надмірно розслабляється, настільки, що спізнюється ще більше, адже думає, що повно часу в запасі, а по факту - прораховується.

6. Аналіз

Спробуйте проаналізувати, в яких ситуаціях ви частіше затримуєтеся, можливо, спрацьовує захисний механізм на щось небажане, у вигляді опору, чому неусвідомлено ви тягнете час і намагаєтеся знайти виправдання і причину не явитися зовсім?

7. Відновлення

Виберіть один день і гарненько відпочиньте, полінуйтеся, реалізуйте свої бажання. Це допоможе відновити енергію і сили, внаслідок чого ви станете більше працездатними і організованими.

8. Плануйте свій день

У такому разі, ви розумітимете, скільки часу і на що саме слід витратити. Спробуйте хоч би тиждень виписувати справи в ежедневник, потім цей процес йтиме без зусиль, сам по собі. Про те, з чого розпочати, ви дізнаєтеся із статті «10 правил ведення ежедневника : покрокова інструкція».

9. Придбайте собі годинник

Якщо у вас їх ще немає, щоб постійно стежити за часом. Мобільний телефон для цих цілей не підійде, оскільки навпаки, може «втягнути» вас в перегляд повідомлень, новин і іншого.

10. Тренуйте свою інтуїцію

Це не складно, просто вимагає включеності і частих повторень вправ. Приміром, засічіть, котра година, і займіться своїми справами, після чого в якийсь момент відволікніться і подумайте, скільки хвилин пройшло з тієї миті, як ви дивилися на годинник? Постійно граючи, ви натренуєте, а спершу і створите таку цікаву функцію, як відчуття часу.

Повірте, поступово, приділяючи достатню увагу цьому процесу, ви навчитеся визначати кількість минулих годин, аж до хвилин і секунд. Таке уміння істотно позначиться на вашому повсякденному житті, маючи такий собі внутрішній будильник, ви зможете вчасно «включатися» і починати збори на зустріч, роботу і інше. Детальніше про інтуїцію ви дізнаєтеся із статті «Кращі 13 вправ для розвитку надзвичайно сильної інтуїції».

Висновок

І наостанок, шановані читачі, якщо ви не знаєте, як зрозуміти, чи пора посилювати межі по відношенню до себе, ставати більше дисциплінованим і відповідальним, або ви і так цілком усвідомлена особа, що уміє тримати своє слово, рекомендую пройти тест чи «Пунктуальні Ви»?. Бережіть себе і близьких! І приходите завжди вчасно!

Матеріал підготувала Журавина Аліна.

[4484] [1]

0

[4484] [1]

[4484] [1]

"

Принцип Пітера : чому багато людей не ростуть в ієрархічній системі? "

Принцип Пітера : чому багато людей не ростуть в ієрархічній системі? "

Ради вас вітати, шановані читачі блогу Валерія Харламова! Як ви думаєте, чи здатна людина, що досягла успіхів в одній сфері, показати такий же добрий результат, займаючись чимось іншим, новим для себе? Можливо, але, існує принцип Пітера, який полягає в тому, що людина обов'язково досягне того рівня в системі ієрархії, де виявиться повністю некомпетентним, незважаючи на його стрімке просування по кар'єрних сходах у зв'язку з професіоналізмом.

Зміст:

  • У чому ж полягає цей принцип?
  • Суть
  • Приклади
  • Причини виникнення
  • Синдром «кінцевої зупинки»
  • Висновок

У чому ж полягає цей принцип?

Суть

Суть цієї теорії полягає в тому, що навіть дуже успішний фахівець, поступово піднімаючись, і отримуючи нові посади, зобов'язаний буде виконувати обов'язки, з якими раніше не стикався. Думаю, ви знаєте, як іноді непросто вчитися чомусь новому, та ще і показувати відмінний результат у результаті. Так от, кожного разу, отримуючи підвищення, йому припаде все складніше і складніше. Воднораз стане усім ясно, що пора щось міняти, тому що уся система із-за нього не функціонує.

Саме з цієї причини ми іноді стаємо мимовільними жертвами чийогось не професіоналізму. Ми щиро обурюємося, не розуміючи, як можна було оформити на роботу людину, що допускає такі грубі помилки.

Давайте, щоб було зрозуміліше, наведу пару прикладів.

Приклади

Зазвичай в торгових мережах дуже поширено просування по службі. Влаштовуючись на роботу, припустимо, касиром, людина має шанси дорости до керівника. Так от, дівчина, що успішно справляється з обов'язками працівника залу, швидко і акуратно викладала товар, зарекомендувала себе з краще за сторону. У наслідок цього, вона з часом отримала абсолютно нову посаду - адміністратора.

І ось чомусь покупцям став попадатися неякісний товар. Працювати з клієнтами, залагоджуючи мирно конфлікти, вона також не змогла. Внаслідок чого отримала звільнення і стійке бажання більше не працювати в цій сфері.

Чи інший приклад, автомеханік просто творив дива. У найкоротші терміни приводив машини в робочий стан, навіть в тих випадках, коли інші не давали шансів і пропонували власникові один варіант - пустити на запчастини свого «коня». У зв'язку з тим, що від клієнтів не було відбою і їм доводилося записуватися в автомайстерню за тижні вперед - нашого героя підвищили і призначили головним майстром.

І ось тут все пішло наперекосяк, він виявився зовсім некомпетентним в управлінні. Раніше необхідно було приділяти увагу тільки тому автомобілю, за який брався, а зараз виявилося складним просто спостерігати за роботою підлеглих. Він включався в ремонт кожної машини, що привело до затримки і невиконанні зобов'язань по відношенню до клієнтів. Майстерня зазнала збитків, поки не зняла його з посади.

І все б було добре в обох ситуаціях, якби кожен займався своєю справою і відточував майстерність. Але ні, иерархология має на увазі, що якщо людина коштує на місці і не просувається по кар'єрних сходах - те він «поганий» фахівець і співробітник.

Причини виникнення

Принцип Пітера підходить для абсолютно будь-якої системи, що має на увазі перехід від нижчого рівня до вищого. Найчастіше керівники, коли у них звільняється місце в компанії, вважають за краще не брати нового співробітника. Вони підвищують того, хто спочатку добре себе зарекомендував і проявив свої амбіції. І ось так просувати його далі, поки той в змозі буде справлятися з новими обов'язками.

Але існує цікавий момент, якщо раптом у нього не вийде, і він виявиться абсолютно нездібним до серйознішої роботи - його не знизять. Начебто цілком логічно, наділити його тими обов'язками, з якими він відмінно справляється, але в реальності на ділі такого практично не трапляється.

А знаєте, чому так відбувається? Не кожен начальник зможе визнати, що припустимо помилку і вибрав людину, яка ну ніяк не відповідає посаді. Та і, якщо визнає - повернути його назад, на попередню вакансію навряд чи вийде, тому що, вірогідно, старе місце має бути зайняте іншим співробітником. Так що, у більшості випадків, усі залишаються на місцях.

Сучасна людина невтомно прагне за досягненням успіху, він бажає визнання і влади. Матеріальні цінності грають величезне значення в життя практично кожного. Адже саме з їх допомогою можна пред'явити світу свою спроможність, розвиненість і особливість.

Тому рідко хто зможе добровільно відмовитися від вакансії, що приносить високий доход, навіть розуміючи, що абсолютно з нею не справляється. Мало того, він навряд чи відмовиться від підвищення, і буде готовий виступити в новій ролі, навіть не розуміючи, що необхідно в ній робити.

Пітер Лоуренс, творець цієї теорії, вважав, що непрофесіоналів все-таки прибирають. Їм пропонують роботу, абсолютно іншу, але дозволяючу залишитися на тому ж ступені в ієрархії, не зрушуючись з місця.

Також існує, так званий, «піднесений стусан», коли якась значима вакансія, що по суті, не дає влади, а лише номінально існуюча, дістається профанові, завдяки знайомству з керівником і іншими впливовими людьми. Наслідки такого пристрою виявляться украй несприятливими.

Синдром «кінцевої зупинки»

Полягає в тому, що особа, що досягла крайньої точки свого розвитку в компанії, усвідомлює, що в цій вакансії не компетентна, або ж здогадується про це, і намагається якось виправити ситуацію. Це їй необхідно, передусім, щоб не отримати звільнення і не «впасти» у власних очах із-за пониженої самооцінки. У такому разі вона організовує «підміну», роблячи акцент на іншій діяльності.

Приміром, може зажадати дотримання нових правил підлеглими, які абсолютно недоцільні. Цей синдром украй негативно позначається і на здоров'ї такої особи. Стрес поступово позбавляє запасу життєвої енергії, чому виникає як депресія, так і різні хронічні захворювання.

Єдиним виходом, на думку Лоуренса, є усвідомлення людиною його меж, що він не всевластен. Необхідно спробувати досліджувати свої життєві установки і знайти іншу роботу, де він ще не встиг досягти межі некомпетентності.

Незважаючи на популярність цього принципу, він не раз піддавався жорстокій критиці. Приміром, Сирил Паркинсон стверджував, що в реальності описане Лоуренсом не має місця бути, чому теорію, слід, просто розцінити як жарт, не більше того. Він навіть присвятив своїм роздумам і спростуванням книгу, яку назвав «Проблема Пітера».

Висновок

А на сьогодні все, шановані читачі! Якщо вас зацікавила ця теорія, рекомендую, у такому разі, ознайомитися безпосередньо з книгою Лоурэнса, яку він написав в 1968 році «Принцип Пітера», вона читається легко, внаслідок того, що викладена звичною мовою з включенням гумору і прикладів. Успіхів вам і звершень!

Також рекомендую вам ознайомитися із статтею: «Правильне ведення суперечок і дискусій за допомогою Піраміди Грэма».

Матеріал підготувала Журавина Аліна.

[4277] [1]

0

[4277] [1]

[4277] [1]

"

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.

Privacy Protected