Добридень, дорогі читачі! Чи доводилося вам коли-небудь чути про таке поняття, як «розумова жуйка». Хочеться відмітити, що багато хто не знає що це таке, але теж неодноразово стикаються з цією проблемою. Сьогодні поговоримо про це.
Доброго часу доби, читачі сайту! Як часто ви приходите додому і виявляєте в сумці безліч зайвих предметів? Можливо, дивуєтеся, що гроші йдуть в нікуди? А головне - не можете зрозуміти, якому гіпнозу піддаєтеся в магазинах. Це відбувається завдяки використанню тригерів маркетологами. Щоб підвищити рівень контролю і усвідомленості, ознайомтеся з поняттям тригера детальніше - і тоді вам вдасться уникнути маніпуляцій у більшості випадків.